آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله ویدئو | توضیحات وزیر کشور درباره فرود سخت هلی کوپتر حامل رئیس جمهور تیم‌های جست‌وجو به محل وقوع حادثه بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمزمه‌هایی از طرح دموکرات‌ها برای برکناری بایدن همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی چه کسانی بودند؟ وقوع حادثه برای هلی کوپتر رئیس جمهور + جزئیات گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی فراخوان سازمان وظیفه عمومی برای سربازان پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ سخنگوی کرملین: مقدمات سفر پوتین به کره شمالی در جریان است بهادری جهرمی: دولت سیزدهم خود را مقید به رعایت و اجرای قانون اساسی و قوانین می‌داند آغاز محدودیت‌های ترافیکی میلاد امام‌رضا(ع) از ساعت ۱۴ امروز در مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار سلامی: امروز در برجسته‌ترین فراز تاریخ ایران قرار داریم رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی «ارس» به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل‌مدافع تتلو از محکومیت او خبر داد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی
سرخط خبرها

گردان‌های قدس: پهپاد اشغالگران را ساقط کردیم | نتانیاهو تسلیم شود

  • کد خبر: ۲۰۵۳۰۰
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
گردان‌های قدس: پهپاد اشغالگران را ساقط کردیم | نتانیاهو تسلیم شود
سخنگوی نظامی گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که نتانیاهو چاره‌ای جز تسلیم‌شدن در برابر آنچه میدان نبرد حکم می‌کند ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوحمزه سخنگوی نظامی گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان فلسطینی همچنان به مقاومت در برابر نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی ادامه می‌دهند.

ابوحمزه گفت: ملت و مقاومت بزرگ‌منش فلسطین از تمامی تلاش‌های حقیرانه برای از بین‌بردن آنان بزرگ‌تر و نیرومندتر هستند. هدف دشمن برای از بین‌بردن مقاومت تحقق نیافته و حتی اگر جنگ تا ابد هم ادامه یابد این موضوع تحقق نخواهد یافت.

وی ادامه داد: به مبارزانمان در جنین، طولکرم و تمامی کرانه باختری که جیپ‌های اشغالگران را در شهرک الجابریات به مواد ضایعاتی تبدیل کردند درود می‌فرستیم.

ابوحمزه افزود: یک هواپیمای شناسایی صهیونیستی را در آسمان خان‌یونس سرنگون کردیم و از طریق آن به اطلاعات مهمی دست پیدا کردیم.

سخنگوی نظامی گردان‌های قدس گفت: همچنین گروهی از نیروهای ویژه صهیونیست را که در یکی از ساختمان‌ها سنگر گرفته بودند هدف قرار دادیم و به صورت حتمی به آنان آسیب وارد کردیم.

ابوحمزه ادامه داد: به شهرک‌نشینان صهیونیست می‌گوئیم که فراخوان نتانیاهو در خصوص نزدیک‌بودن بازگشت شما به شهرک‌های اطراف نوار غزه یک سراب و توهم است. تا زمانی که جنگ ادامه داشته باشد هیچ بازگشت و ثباتی در اطراف نوار غزه وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: هرکس بخواهد ما را خلع سلاح کند به خواست خدا جانش را می‌ستانیم. در پایان نتانیاهو چاره‌ای جز تسلیم‌شدن در برابر آنچه میدان نبرد حکم می‌کند ندارد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->